Anasayfa > Uncategorized > Facebook Sayfanıza Otomatik Paylaşım Yapma Resimli Anlatım RSS

Facebook Sayfanıza Otomatik Paylaşım Yapma Resimli Anlatım RSS

null

null

null

null

null

null

null

null

null

null

  1. Fatih
    Ekim 13, 2011, 1:24 pm

    Hocam paylaşım için çok teşekkürler ancak ben en son URL girme kısmını halledemedim. Web sitemi ya da Facebook Fun sayfamı paylaşmak istiyorum ama url kısmına sanırım sonunda “rss” koymamız gerekiyor. Nedir Bu rss ? nasıl halledeceğiz ?

    • Ekim 13, 2011, 7:53 pm

      Diğer Yazarımızın Yazdığı Bir Yazıdır… Benimde Bilgim Yok Ama Resimlere Bakarak Yapabilirsiniz. Resimleri Büyütmek İçin Sağ Tıklayıp Görüntüyü Aç Demeniz Yeterlidir…

      İlginiz İçin Teşekkürler.

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

