Anasayfa > Uncategorized > Kıza Nasıl Çıkma Teklif Edilir ?

Kıza Nasıl Çıkma Teklif Edilir ?

Ben ne istiyorum biliyor musun ? seninle olmak.seninle Gülmek seninle ağlamak.
başkasına bakınca kafanı çevirip öpmek mesela. seni görünce sessizce gelip gözlerini kapamak.
o an aklına gelen ilk kişi olmak. Sana güvenmek istiyorum.
bi deprem yada ne biliyim senin oturduğun yere yakın yerlerde kaza olunca senin için endişelenmek istiyorum.
Seni kıskanmak istiyorum. hayatımı, yaşamımı sana adamak istiyorum..
beni sahiplenmeni istiyorum. Bütün gece seninle konuşup sabah beraber uykusuz okula gitmek istiyorum.
Beraber kaçıp gezmek istiyorum. Hayatına girmek, hayatın olmak istiyorum..Tüm Konya’yı gezmek istiyorum.
Beni ağlatan Tek kişi olmanı istiyorum. Günde 100 kere profiline bakmak istiyorum.
Senin fotoğrafına bakmadan yatmak istemiyorum. sen iyi geceler demezsen uyuyamam,
bana iyi geceler demeni istiyorum mesela.
seninle hayaller kurmak istiyorum.
Sana aşık olmak istiyorum. bana sevgilim demeni istiyorum. Ben seni istiyorum. Hayır hayır çok zor birşey değil.
Tek lazım olan AŞK, birazda cesaret.. Bende ikiside var.

Peki ya sen hazırmısın benimle olmaya, beni yaşamaya. ?

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

