Anasayfa > Uncategorized > Meslek Lisesi – Düz Liseye Geçiş Hakkında Herşey.

Meslek Lisesi – Düz Liseye Geçiş Hakkında Herşey.

arkadaşlar bir kaç arkadasım bu konuyla ilgili bilgim olup olmadını ve görüşlerimi istedi bende yeni konu açıp herkes görsün dedim

–arkadaşlar önce kendi düşüncelerimi sonra hocalarla konustuklarımı anlatayım
-şu an mühendisliğe ek puan vermiyor meslek lisesinden mezun olunca iyi bir ünv tutturursan senin +’ın su işe elaman alırken bu adam meslek lisesinde okumus diolar dieri düz lise ilk seni seçiolar çok güzel buraya kadar ama

1-Ders çalısmaya bile vakit bulamıyorum millet ünv için çalısırken ben sınıf geçmek için onlar kadar çalısıorm

2-Meslek lisesi ortamı cok b.ktan mesela kız yok bunu yanlıs anlama ama kızın girdiği ortamlar daha seviyeli olur mallık yapan kimse olmaz ama meslek lisesinde herkez 5 yaşında çocuk gibi şakalar yapıp davranıo buda beni acayip bayıyo

3-Derslere gelirsek meslek lisesindeki hocalar üstünkörü ders anlatıo bunu dershaneye gidince öğrendim açıkcası anlatayımda gideyim gözüyle bakıolar seni takmıolar nedense(en azından bizim okulda böle)

“Hocaların söylediği ise bu gün rehber hocasıyla görüştüm ilk işiniz düz liseye aldırın dedi iyi bi ünv için mühendislik çok zor o liseyi bitirince rahat bi kaç sene uğrasırsın dedi temel yok çünkü bunu bende kabul ediyorum dershanede millete bakınca anlasılıyor zaten “

Şuan meslek liselerine bakış aynen şu
-mühendisin yanında çalısacak alt kademe teknik elaman yetiştirmek
-zaten bizim gibi bi kaç aklı basındanın dısında dier gelenler işe yaramaz insanlar bizide kaynatıyolar işte arada

Gelelim Hocalarla Konustugum Bazı Yerlere

Meslek Hocası-
“Her gün düzenli ders çalıs önünde 2 sene kalmış gezip tozmayı eğlenmeyi bi kenera at hatta 0’a indir az gayret et iyi bir ünv tuttur önün acık kat sayı kalktı çok iyi yerlere gelirsin”
__Benim Buna karşı Düşüncem Belki Öğrenci Görüşüde İstersiniz
Benim zaten okuldan eve zamanım kalmıo hafta sonları dershane var ve zaten sosyal hayat 10-1 şu an bu hoca bunu 10-0 yap dior e asosyal olalım 2 sene daha o zman :S artık gerisini yazmıcam siz düşünün

Düz Lisede Müdür Yardımcısı
“Eğer düz liseye geçmek istiosan ders eksiği olmadıkça nakil aldırabilirsin”
Örn: Ben haftada 4 saat matematik görüosam geçeceğim okulda sınıftada 4 saat mat görülmesi gerekli eğer ben 2 ders görüp onlar 4 saat görüosa O DERSLERDEN SORUMLU OLUYORSUN DİREK sorumluluk konusunda bilginiz vardır yoksa sorun onada cvp veririm
Giden arkadaşların görüşü
Düz lisede Dersler biraz daha ağırdır “ben meslek lisesinde eve geldiğimde hiç çalısmadıgım halde iyi bir karne puanı almıstım”(burayı yanlıs anlamayın sen hiç çalısmıosun die ben sabah 6:30 kalkıp okula gidiyorum akşam 6 da eve geliyorum bırakında uykuslugumu yorgunlugumu atayım zaten dediğim gibi çok üstnkörü geçtikleri için derste anlıosun) çünkü hocalar üstün körü ders anlatım ucuz bir sınav yapıolar düz lisede çalısman gerekio diolar çalısırz hocam

Zaten benim düz liseye geçme nedenim kaliteli bir iş kaliteli bir yaşam inşallah allah herkese nasip etsin ve çalışmadanda bir yere gelinmiyor

Dershanedeki Rehber Hocası:
Benm ilk sorum
-ben meslek lisesine gidiyorum mühendis olmak istiyorum ve sağlam bir ünv istiyorum
Cvp
-ilk işin git düz liseye kaydol ve her gün düzenli 1 saat ders çalıs tekrar yap yeter

Birde Dikkat Edin Buraya..

-ben evde ders çalışmam ders derste dinlenir dersler hafif olsun sınıf geçmede zorluk yaşamayayım sözlüler iyi gelsin lise bitsinde görüşünde olanlar varsa hiç çekinmeden meslek lisesine gidebilirler

Arkadaşlar burada giden varsa bilir biz sabah 7 akşam 7 okulamı gidiyoruz işemi belli değil belki çok abartmıssın diyeceksiniz ama ben artık hayattan bezdim bazen sinir krizlerine faln giriyorum

Not:Arkadaşlar öle düzenleyip faln yazmadım anlamadıgınz veya yanlıs yazdıgım veya anlatamadıgım bir yer olursa sorun elimden geldiği kadar cevap vereyim bu konu hakkında çok bilgisisiz
-Ayrıyetten meslek liselerini kötülermiş gibi bir yazı yazmış olabilirm her yere kendi düşüncelerimi sıkıştırdım

AMA ben öle çok zora gelemem benimde bir sosyal hayatım var çıkıp arkadaşlarımla cafe sinema gez toz bunları hiç yapmayıp eşşek gibi çalısmak bilmiyorum bizde robot değiliz (benle aynı fikirde olmayan arkadaslarımada saygı duyuyorum onlarda düşüncelerini belirtebilirler belirtsinler artık ben bıktım bu kadar yoğun ve boş tempodan)

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

