Anasayfa > Uncategorized > “Babamızın parasıyla araba almıyoruz!”

“Babamızın parasıyla araba almıyoruz!”

 

null

 

“HİÇBİR ZAMAN BİR ŞEYLERDEN KORKUP KAÇACAK, GİDECEK BİR İNSAN DEĞİLİM. HAYATIM BOYUNCA CESARETLİ VE YÜREKLİ DAVRANDIM. BU OLAYDA DA AYNI ŞEKİLDE KARAR VERDİM. ARTIK TÜRKİYE’Yİ AVRUPA’DA TEMSİL ETME ZAMANIMIN GELDİĞİNİ DÜŞÜNDÜM. KENDİ ŞANSIMI DENEMEK İSTEDİM”

“AVRUPA’YA GİTME NEDENLERİMİ SIRALARSAK; EN ŞÖHRETLİ TAKIMLARA GİDEBİLME İHTİMALİMİ ZORLAMAK, MADDİ İMKÂNLAR, FUTBOLA BAŞKA AÇILARDAN BAKMA İSTEĞİM, DAHA RAHAT BİR YAŞAM ALANI VE BASKIDAN KURTULDUĞUMDA YETENEKLERİMİ DAHA ÖN PLANA ÇIKARTABİLECEĞİME OLAN İNANCIM”

“GENÇ OYUNCUYA GEREKLİ DONANIMLARI VERMEDEN HER ŞEYİ YAPMASINI BEKLİYORUZ. ÖNCE BİR ŞEYLER VERECEKSİNİZ, YILDIZINIZI YILDIZ YAPACAKSINIZ Kİ O DA SİZE FAYDA SAĞLASIN. BİZDE İSE HEP BİR “EZME” DURUMU SÖZ KONUSU. DİSİPLİN YOK, İYİ EĞİTİM YOK. HEP BİR YADIRGAMA DURUMU VAR”

“FUTBOLCU, BABASININ PARASIYLA ARABAYA BİNMİYOR Kİ! EĞER İLLA BİRİSİNİ ELEŞTİRMEK VEYA BİRİSİYLE DALGA GEÇMEK İSTENİYORSA -Kİ BUNA HİÇ HAKLARI YOK- BABA PARASI İLE GEÇİNEN, HİÇ ÇALIŞMAYIP BÜTÜN SENE BOYUNCA TATİL YAPANLARI GÜNDEME GETİRSİNLER. BİZLER AĞIR İŞÇİ GİBİ ÇALIŞIYORUZ.

“GALATASARAY TARAFTARININ ISLIKLADIĞI ARDA, KULÜBE EN ÇOK BONSERVİS BEDELİNİ GETİREREK TAKIMDAN AYRILDI. HER SENE MİLYARLARCA PARA VERİLEREK GETİRİLEN YABANCI FUTBOLCULARDAN DAHA FAZLA EMEK VEREREK OYNADI. ÜSTELİK ONLARDAN DAHA AZ PARA ALARAK. YERİ GELDİ BOŞ MUKAVELEYE İMZA ATTI. “

“ŞU ANDA KENDİMİ O KADAR RAHAT HİSSEDİYORUM Kİ, BUNU İSPANYA’YA GİDİNCE ANLADIM. BİR BİREY OLDUĞUMU, İNSAN OLDUĞUMU HATIRLADIM. KENDİMİ O KADAR KONTROL MEKANİZMASININ İÇİNE SIKIŞTIRMIŞIM Kİ… “AMAN O ÜZÜLMESİN, AMAN ŞUNUN KALBİNİ KIRMAYAYIM” DEMEKTEN BENLİĞİMDEN UZAKLAŞMIŞIM”

İspanya’nın Atletico Madrid takımında forma giyen milli futbolcu Arda Turan, “Avrupa’ya gitme nedenlerimi sıralarsak; en şöhretli takımlara gidebilme ihtimalimi zorlamak, maddi imkânlar, futbola başka açılardan bakma isteğim, daha rahat bir yaşam alanı ve baskıdan kurtulduğumda yeteneklerimi daha ön plana çıkartabileceğime olan inancım” dedi. 

Kategoriler:Uncategorized
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

